سئو سایت شرکتی برای فروشگاه اینترنتی

سئو سایت فروشگاهی آموزش سئو سایت فروشگاهی پونه مدیا

پنتازوم با ارائه مشاوره و خدمات کسب و کار در این مسیر همراه صبور و حرفه ای شماست. به عنوان مثال می توان از ابزارهایی مانند Google Keyword Planner، Ahrefs، Moz Keyword Explorer، Ubersuggest، SEMrush و … نام برد. نکته مهم در استفاده از این ابزارها این است که درک کنید این ها تنها ابزار هستند! شاید شما هم بارها کلمه‌ی SEO سایت به گوشتان رسیده باشد، اما از دلایل اهمیت این موضوع، اطلاعی نداشته باشید. در مقالۀ دیگری از بلاگ، با عنوان «تکنیک‌های مؤثر برای نوشتن توضیحات محصول» درباره اهمیت توضیحات محصولات و چگونگی نوشتن آن، مفصل صحبت کرده‌ایم.

سایت‌های فروشگاهی طراحی شده با وردپرس سازگاری قابل قبولی با اصول سئو دارند. بطور کلی یکی از مزایای طراحی سایت با وردپرس سازگاری عالی این سیستم مدیریت محتوا با گوگل است. وقتی پای سئوی فروشگاهی به میان می‌آید یک اشتباه کوچک در این زمینه می‌تواند تلاش‌های شما را هفته‌ها یا ماه‌ها به عقب بازگرداند. اما با استفاده از چک‌لیستی که در این نوشته به شما ارائه دادیم، و با رعایت نکات ذکر شده، میتوانید با سایت‌های بزرگ نیز به رقابت بپردازید. موتورهای جستجو این صفحات را بررسی (Crawl) می‌کنند، مگر اینکه از آن‌ها بخواهید این کار را نکنند. وقت و انرژی خزنده‌های موتورهای جستجو باارزش‌تر از آن است که بخواهند چنین صفحاتی را بررسی کنند.

افرادی که این کلمه کلیدی را جستجو کرده‌اند، می‌خواهند روش دم کردن این نوع قهوه را یاد بگیرند، و قصد خرید تجهیزاتش را ندارند. مثلا شما با وارد کردن یکی از کلمات اصلی در kwfinder لیستی از کلمات مرتبط را دریافت خواهید کرد. برای مثال اگر به دنبال تولید محتوا و یا کسب رتبه برای کلمه «قهوه ساز» هستید باید کلمه قهوه ساز را در این ابزار وارد کنید. وجود محصولات با ویژگی‌های مشابه و تعداد بالا در دسته‌بندی‌های مختلف باعث می‌شود از دید گوگل محتواهای تکراری بیشتر به نظر بیاید و بسیاری از این محصولات و صفحات در فرایند ایندکس شدن سایت در گوگل با چالش مواجه شوند. ساختار سایت شما باید به گونه‌ای باشد که کاربر با یک نگاه، به راحتی مسیر خود را پیدا کند.

تفاوت سئو سایت فروشگاهی با سایر وب‌سایت‌ها به نیازها و اهداف خاصی که هر نوع سایت دارد، بستگی دارد. متخصصان سئو فروشگاهی ما، استراتژی‌های کلمات کلیدی را با هدف بهبود دیده‌شدن آنلاین شما و جذب سرنخ‌های باکیفیت ایجاد می‌کنند. با انجام تحلیل‌های رقبا و مشتریان، ما پرجستجوترین و مرتبط‌ترین کلمات کلیدی را شناسایی می‌کنیم. همچنین، تیم سئو ما از ابزارهای به‌روز و آنالیز برای بررسی ترافیک جستجو و دشواری رتبه‌بندی استفاده می‌کند. تنوع و گستردگی که در لوازم مورد نیاز کودکان وجود دارد باعث شده تا فروشگاه‌ها و مغازه‌ای بزرگ و کوچک زیادی اقدام به فروش کالای و محصولات سیسمونی بچه‌ها  به صورت آنلاین کنند. لذا سئو سایت فروشگاهی لوازم کودک و نوزاد نیازمند تمرکز بالایی بر روی  کلمات کلیدی اصلی و مرتبط با این نوع فروشگاه می باشد.

با بهینه‌ سازی مداوم، نام برند شما در ذهن مشتریان باقی می‌ماند و شانس خرید از شما افزایش می‌یابد. سئو به شما کمک می‌کند تا در نتایج جستجوی محلی بهتر دیده شوید، که برای کسب‌وکارهایی که هدفشان جذب مشتریان محلی است، بسیار مهم است. سایت‌هایی که بهینه‌سازی سئو دارند، در نظر موتورهای جستجو معتبرتر محسوب می‌شوند. این اعتبار به مشتریان نیز منتقل می‌شود و باعث افزایش اعتماد آنها به برند شما می‌گردد. موتورهای جستجوگر با بررسی مسیر لینک‌ از صفحات معتبر به سایت فروشگاهی شما رسیده و همین باعث می‌شود تا صفحه شما را نیز معتبر تشخیص دهد.

اصولا بهینه‌سازی موتورهای جستجو و طراحی استراتژی سئو همیشه با فرایند تحقیق کلمات کلیدی شروع می‌شود. وابستگی فروشگاه‌های موفق از این رو است که سئو به آنها کمک می‌کند تا ترافیک ارگانیک بیشتری جذب کنند و در نتیجه درآمد خود را افزایش دهند. با بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو، این فروشگاه‌ها می‌توانند خود را در برابر مشتریان هدف قرار دهند و دید بیشتری در نتایج جستجو به دست آورند. این موضوع باعث می‌شود که کاربران با احتمال بیشتری به وب‌سایت آنها وارد شوند و در نهایت خرید کنند. نظرات مشتریان می‌توانند محتوای ارزشمندی برای سایت فراهم کنند و اعتماد سایر کاربران را جلب نمایند.

قبل از اینکه به فکر بازاریابی محتوا باشید باید برای کالاهای خود محتوا تولید کنید. بنابراین متن را به گونه ای بنویسید که خوانایی خوبی برای کاربر داشته باشد.برای مثال اگر کلمه کلیدی شما "سرامیک اسلب" باشد در توضیح زیر این کلمه 4 بار تکرار شده است. با توجه به اینکه در سایت های فروشگاهی علاوه بر جذب مخاطب ترقیب او به خرید هم به مراحل انجام سئو سایت اضافه می شود جزئیات سئو فروشگاه اینترنتی کمی وسیع تر از جزئیات سئو سایت های شرکتی است. یک وبلاگ خوب به فروشگاه اینترنتی شما جریان ثابتی از محتوای اصلی را می‌دهد. هرچه افراد بیشتری محتوای شما را کشف کنند، به عنوان منبع اطلاعات قابل اعتماد شناخته خواهید شد.

ساختار اطلاعاتی مناسب در سایت فروشگاهی، مانند تصویر زیر خواهد بود و دارای یک معماری هموار است که هر صفحه بصورت سلسله مراتبی به صفحات زیرین خود لینک داده است. شاید بپرسید از کجا باید فهمید؟ اگر نگاهی به صفحه نتایج گوگل بیاندازیم، خواهیم دید که سایت‌های برتر برای این کلیدواژه، همگی سایت‌های فروشگاهی هستند که در آن‌ها محصولات قهوه خرد کن مولینکس به فروش می رسد. قطعا در هنگام جستجو در گوگل متوجه شده‌اید که گوگل به محض اینکه شما شروع به تایپ کردن کلمات کنید به صورت خودکار پیشنهاداتی را به شما ارائه می‌دهد. از آنجایی که این پیشنهادات بر اساس رفتار واقعی کاربران است می‌تواند منبع الهام خوبی برای انتخاب کلمه‌های کلیدی مناسب باشد. برای اینکه سایت فروشگاهی شما در بین رتبه‌های برتر گوگل قرار بگیرد، در بعد تکنیکال و فنی سایت هم باید اقداماتی انجام دهید. مثلاً اگر سایت‌تان مشکل فنی خاصی دارد که منجر به کاهش سرعت سایت می‌شود باید در اسرع وقت اصلاح شود.

این یعنی ترافیک بیشتری را به سمت سایت می‌آورد که موجب فروش بیشتر هم می‌شود. تقریبا به هر فروشگاه اینترنتی بزرگی که نگاه کنید، می‌بینید که توضیحات منحصربه‌فردی را در صفحات دسته‌بندی و محصول خود قرار داده‌اند. در این صفحه آموزش سئو فروشگاه اینترنتی را از صفر تا صد پوشش خواهم داد. در ضمن تمام موارد بهینه سازی ظاهر سایت و چیدمان مناسب آن از نظر UI/UX توسط کارشناسان این مجموعه بررسی شده و تمام اقدامات لازم برای خرید راحت کاربر انجام می شود. Yoast بهینه سازی سایت ها  را با استفاده از کلمات کلیدی که انتخاب می کنید، بسیار آسان می کند. تصاویر به طور کلی چیزی هستند که محصولات شما را می فروشند، بنابراین مهم است که تعداد زیادی از آنها را در سایت خود داشته باشید.

یا اگر مشکلی در فایل Robots.txt و سایت‌مپ سایت‌تان هست، حتماً باید توسط تیم فنی یا خود شما بهینه‌سازی شود. گفتیم ابزار؛ این کلمات کلیدی را می‌توانید از چند طریق استخراج کنید؛ اولین راه استفاده از ابزارهای کیورد ریسرچ مثل Keywordtool و KWfinder، گوگل کیورد پلنر و… است. این ابزارها علاوه بر لیستی از کلمات کلیدی مرتبط با جست‌وجوی شما، پارامترهایی مثل حجم جست‌وجو ماهانه، میزان رقابت در آن کلمه کلیدی و… را هم در اختیارتان قرار می‌دهد. اما مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید دامنه برای سایت‌های فروشگاهی باید مدنظر داشته باشید، نوع پسوندی است که انتخاب می‌کنید. به‌جز پسوند محبوب و پرطرفدار .com، پسوندهای جدیدتری مثل .shop هم این روزها مورد استقبال سایت‌های فروشگاهی قرار گرفته‌اند. فقط دقت کنید که دامنه ir که مختص ایران است از طرف برخی پلتفرم‌ها مثل گوگل ادز تحریم شده است و با این انتخاب این دامنه امکان استفاده از سرویس‌های تبلیغاتی گوگل را نخواهید داشت.

شاید بپرسید این چه مشکلی دارد؟ خب، با اعدادی که فرض کردیم، تنها 12.5 درصد از صفحات سایتتان می‌توانند در صفحه نتایج جستجو به نمایش درآیند. بنابراین، از لحاظ تئوری 87.5 درصد از تمرکز موتورهای جستجو روی صفحاتی از سایتتان خواهد بود که حتی لازم نیست در جستجوها ظاهر شوند. اگر بودجه خزش سایتتان تمام شده باشد، موتورهای جستجو عملیات خزش و سرزدن به سایتتان را متوقف می‌کنند تا بعدا در فرصت دیگری بازگردند. اگر بودجه سایتتان روی صفحاتی خرج شود که اهمیت چندانی برایتان ندارد، استراتژی سئو شما با مشکل جدی مواجه خواهد شد. هر محصول یا خدماتی در یک وب‌سایت بزرگ باید در مکانی منطقی باشد که یافتن آن را بسیار آسان کند. وقتی کاربران در انبوه صفحات سایتتان گم می‌شوند یا به بن‌بست می‌رسند، نرخ پرش و رها شدن سبد خرید افزایش می‌یابد.

پس در مرحله اول، باید یک ساختار مناسب برای محصولات فروشگاه‌تان مشخص کنید. به نتیجه متعهد هستیم و برای یک فروشگاه اینترنتی هیچ دستاوردی مهم‌تر از افزایش فروش نیست. بازدید سایت، رسیدن به رتبه 1 گوگل، زمان حضور کاربر در سایت و حتی آمار تماس تلفنی می‌توانند سنجه‌های مناسبی در مسیر سئو سایت باشند ولی در پایان میزان موفقیت را باید از مجموع فروش و سود حاصل برای کسب و کار سنجید. علاوه موضوع گفته شده گوگل همواره در حال آپدیت صفحه serp ( سرچ ریزالت ) است و بر اساس رفتار کاربرهای خود ممکن است نوع صفحات را در صفحه سرپ تغییر دهد. در سال های گذشته گوشی پوکو که از زیر مجموعه های برند شیائومی بود صفحه سرپ مربوط به گوشی های پوکو و یا مقاله های مربوط به برند پوکو بود.

با داشتن پشتکار و تمرین مداوم، می توان HTML و CSS را در یک بازه زمانی کوتاه یاد گرفت و به عنوان دو ابزار اساسی توسعه وب از آنها استفاده کرد. ✔️ راه مقرون به صرفه برای دسترسی به مشتریان خود بدون پرداخت هزینه برای تبلیغات است. سلام و عرض ادبمطالب بسیار مفید و آموزنده بود و بابت آموزشها و زحمات شما بی نهایت سپاسگزارم. سلامپیشنهاد می‌کنم یک دوره آموزشی سئو تهیه کنید و اصولش رو یاد بگیرید. برای این دوره یک گروه پشتیبانی تلگرام در نظر گرفته شده است که شما می‌توانید با بقیه دانشجویان این دوره گفتگو و تبادل نظر داشته باشید و سوالات خود را مطرح کنید. البته این مشکل در سایت‌های وردپرسی که از ووکامرس استفاده می‌کنند پیش نمی‌آید.

سایت‌های فروشگاهی این جستجو‌ها برای محصولات را به URL انتقال می‌دهند تا کاربران بتوانند بعدا دوباره به نتایج این جستجو مراجعه کنند و یا آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. می‌توان با اعمال فیلترهای مختلف، عملا بی‌نهایت URL مختلف تولید کرد. طراحی سایت فروشگاهی باید به نحوی باشد که کاربر بتواند با حداکثر ۳ کلیک از صفحه خانه به محصول مورد نظر دسترسی پیدا کند. از آنجا که هدف‌نهایی شما احتمالا فروش بیشتر قهوه خرد کن مولینکس است، غریزه شما می‌گوید که باید یک مطلب در وبلاگ با دسته بندی «قهوه خرد کن مولینکس» ساخت که در آن تمام محصولات مرتبط به فروش برسد. اما این یک راهبرد نادرست است، زیرا آنچه که کاربران به دنبالش هستند، چنین چیزی نیست. به عبارت دیگر، نیت و هدف آن‌ها از جستجوی این کلیدواژه خرید این محصول است.

تصاویر یک سایت زمانی می توانند در سئو سایت فروشگاهی تاثیر گذار باشند که نام و متن جایگزین یا برچسب alt مناسبی برای آنها گذاشته شده باشد. شما می توانید اطلاعات بیشتر در این باره را در مطلب " تگ Alt تصاویر چیست؟ " مطالعه کنید. شبکه‌های اجتماعی شاهراه کلیدی برای معرفی برند و محصولات شما هستند. به کمک این پلتفرم ها می‌توانید سئو سایتتان را ارتقا داده و به فروش بیشتر آن کمک کنید. کیوورد ریسرچ در سایت های فروشگاهی را باید به نحوی انجام دهید که علاوه بر ورودی از طریق خود محصول یا دسته بندی آن، از مسیر بلاگ هم ورودی قابل توجهی داشته باشید.

فروشگاه های اینترنتی سالهاست که در سراسر دنیا افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده اند. از آنجایی که فرهنگ خرید اینترنتی در ایران نیز رو به رشد است اگر شما قصد فروش محصول خود را دارید طراحی یک فروشگاه اینترنتی برای شما فواید بسیاری خواهد داشت. اما داشتن یک فروشگاه اینترنتی به تنهایی کفایت نمیکند شما باید این سایت را از نظرات مختلف بهینه کنید تا به موفقیت دست پیدا کنید. روش های بهینه سازی سایت فروشگاهی در ادامه مطلب توضیح داده شده است. اگر در بهینه‌سازی موتورهای جستجو تازه کار هستید و می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه در گوگل رتبه اول را کسب کنید، این آموزش به بهترین شیوه‌های سئو برای سایت فروشگاهی‌تان اشاره می‌کند.

در صفحه محصول، توضیحات دقیق و جذابی ارائه دهید که خریدار احساس کند دقیقاً همان چیزی را پیدا کرده که دنبالش بوده است. دقت کنید، این کارها هم باید برای صفحات عادی سایت انجام شود هم محصول و دسته‌بندی. همانطور که در این مقاله هم گفتم اولین قدم این است که وارد سایت keywordtool شده و یکی‌یکی کلمات مرتبط به حوزه کاری‌تان را جستجو کنید و از کلماتی که به شما داده می‌شود خروجی بگیرید. تگ عنوان صفحه یا تگ H1 باید کلیدواژه را تا حد امکان نزدیک به ابتدا داشته باشد. این برای ارتقای مضامین مرکزی صفحه و کمک به شما در رتبه بندی ارگانیک برای برچسب عنوان کار می کند. محتوای صفحات محصول با محتوای مقالات و صفحات دیگر سایتها بسیار  متفاوت است.

در چنین کسب و کارهای تنوع محصولات و موضوعات به مراتب کمتر بوده و به واسطه تمرکز بر یک حوزه شانس بیشتر و هزینه کمتری برای موفقیت در سئو دارند. مثل صفحه دسته بندی در سایت رقبا ویکی پدیا تمام موارد را با توجه به کلمه کلیدی و دسته مرتب کرده است. اگر شما روی قیمت محصول خود تبلیغات انجام میدهید اما این قیمت در نتایج گوگل نشان داده نمیشود. گوگل در سالهای اخیر هوش بالایی به دست آورده است و این موضوع کمک میکند رتبه بندی سایت ها را با دقت بیشتری انجام دهد. شما با استفاده از اسکیما میتوانید امتیاز محصول، توضیحات، موجودی و... تصور کنید کسب و کاری راه‌اندازی کرده‌اید که تجهیزات ورزشی می فروشد.

هیچ یک از مراحل سئو سایت فروشگاهی اولویت نسبت به دیگری ندارند بلکه یک رابطه لازم و ملزومی نسبت به یکدیگر دارند و باید تمامی موارد را به صورت پیوسته در کنار یکدیگر قرار دهید. سئو تکنیکال که توسط تیم پشتیبانی بر روی سایت شما اجرا می شود به این صورت است که یکبار بر روی سایت اعمال می شود و تنها نیاز به پشتیبانی برای رفع مشکلات احتمالی و یا بهبود و بروزرسانی آن دارد. اما استراتژی که برای سئو داخلی و خارجی انجام میشود تا روزی که سایت پابرجاست باید انجام و بروزرسانی شود. فرآیند سئو زمانیکه در کنار محتوا، طراحی سایت، فروش، بهینه سازی نرخ تبدیل و... باشد تکمیل شده و دارای ارزش خواهد بود و آن را می توان اجزای یک پازل دانست که هنگام تکمیل شدن دارای ارزش خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سئو سایت های فروشگاهی با کارشناسان پونه مدیا تماس بگیرید تا شما را در زمینه ایجاد استراتژی های موفق سئو کمک کنند.

ما در گروه نردبان می‌توانیم به شما در اصلاح ساختار سایتتان و سایر خدمات سئو و بهینه سازی سایت کمک کنیم. این کار هم برای کاربران مفید است و هم به موتورهای جستجو کمک می‌کند که صفحات محصولات شما را بهتر بشناسند. توضیحات محصولات باید به گونه‌ای نوشته شوند که هم برای کاربران جذاب باشند و هم از نظر موتورهای جستجو بهینه شده باشند. استفاده ازجملات و متن های روان و دقیق همراه با نوشتن مزایای هر محصول، به مشتریان در تصمیم‌گیری کمک می‌کند تا بهترین تصمیم را داشته باشند. اگر به‌عنوان یک فروشگاه هم به‌صورت حضوری و هم در فضای وب فعالیت دارید، سئو محلی سایت فروشگاهی خود را جدی بگیرید؛ چرا؟ تصور کنید فردی در منطقه 5 تهران زندگی می‌کند و به دنبال خرید لوازم خانگی است. این فرد می‌داند که بورس لوازم خانگی تهران در محله امین حضور است اما مسیر دور انتخاب او نیست، برای همین عبارت «لوازم خانگی منطقه 5 تهران» را جستجو می‌کند تا به هدف نزدیک‌تر باشد.

تولید محتوای ویدیویی نسبت به تولید محتوای متنی و تصویری، مدت زمان بیشتری کاربر را در یک صفحه نگه میدارد. از آنجایی که مشتریان در خرید آنلاین امکان مشاهده و لمس محصولات را از نزدیک ندارند، با تولید محتوای ویدیویی می توانید این تجربه را بصورت آنلاین برای آنها فراهم کنید. می توانید از نحوه کارکردن محصول، تست آن و یا کاربردهای دیگر محصول ویدیو تهیه کنید. من رضا رضایی هستم و در این دوره قراره با هم به دنیای گسترده‌ای متصل بشیم که شاید هر روز ازش استفاده می‌کنیم اما کمتر به ساختارش فکر می‌کنیم. ما در این دوره می‌خواهیم به این دنیای پرهیجان وارد بشیم و یاد بگیریم که چطور می‌توانیم خودمان در این فضا فعالیت کنیم و وب‌سایت‌های جذاب و کاربردی بسازیم.

درک منابع ترافیک وب سایت و رفتار کاربر به بهبود تلاش های سئو کمک می کند. ابزارهای تجزیه و تحلیل مانند Google Analytics بینش ارزشمندی را ارائه می دهند. استفاده از گوگل آنالیتیکس و کنسول جستجو، Google Analytics و Search Console گنجینه ای از داده ها را ارائه می دهند. استفاده از این ابزارهای سئو به درک رفتار کاربر، شناسایی مسائل و بهینه سازی عملکرد کمک می کند. وب‌سایت‌های فروشگاهی؛ مستعد مشکلات تکنیکال بیشتری هستند و نیاز بیشتری به بهینه سازی تکنیکال دارند.

با سئو محصولات می توان سایت خود را پرقدرت کرد و فروش را بالا برد. اگر درک مفهوم بالا برایتان سخت بود، می‌توانیم سئو سایت فروشگاهی را مثل نصب یک تابلوی تبلیغاتی بزرگ در جاهای شلوغ و پرتردد شهر هم برایتان تعریف کنیم. نصب تابلویی که آدرس فروشگاه شما روی آن درج شده و توجه همه را به خود جلب می‌کند. یعنی تعاملی که کاربران در پلتفرم‌های اجتماعی مانند لینکدین، اینستاگرام و بقیه شبکه‌های اجتماعی روی پست شما که به سایت لینک داده شده، داشته‌اند. در این روش، گوگل اعتبار و محبوبیت سایت شما در شبکه‌های اجتماعی بزرگ را بررسی می‌کند و در صورتی که سیگنال های مثبتی (مانند لایک، کامنت، به اشتراک گذاری)مشاهده کند، به افزایش رتبه سایت‌تان در نتایج کمک می‌کند. تنها 2 هفته است که فروشگاه اینترنتی‌اش را راه اندازی کرده و هر روز گلایه می‌کند که چرا مثل دیجی کالا ماهی چند میلیارد تومان درآمد ندارد.

ویژگی‌های متمایز خدمات سئو سایت فروشگاهی در شرکت متخصصین سرو نقره ای شامل تحلیل دقیق نیازهای خاص هر فروشگاه و ارائه راهکارهای بهینه‌سازی اختصاصی است. با انتخاب یک شرکت سئو سایت فروشگاهی (سرو نقره ای) که این خدمات را به طور کامل ارائه دهد، کسب‌وکارهای فروشگاهی می‌ توانند به بهبود بلندمدت در بازار آنلاین دست یابند. سئو سایت فروشگاهی راهنمایی برای مبتدیان هر فروشگاه آنلاینی که قصد دارند ترافیک بیشتری را جذب کنند. شرکت دیجیتال مارکتنیگ پرش، یکی از تخصصی ترین مجموعه‌های ارائه دنده سئو سایت فروشگاهی می‌باشد. ما در پرش مارکتینگ با دارا بودن نمونه کارهایی بسیار قوی از سئو بسایت فروشگاهی، می‌توانیم وب سایت شما را به صورت رایگان آنالیز و فرایند سئو را در اسرع وقت برایتان آغاز کنیم. علاوه بر این ایجاد یک ساختار منطقی و سلسله مراتبی برای دسته بندی‌ها، به بهبود خزش موتورهای جستجو و افزایش رتبه سایت نیز کمک می‌کند.

برخی از وب مستران اعتقاد دارند که 3 الی 4 درصد حجم محتوا را باید کلمات کلیدی تشکیل دهد. اما ما به شما می گوییم که به موضوع محتوای خود نگاه کنید و به جای تکرار کلمات کلیدی، از کلمات کلیدی lsi یا مترادف استفاده کنید. برای جلوگیری از لینک های شکسته باید آدرس صفحات خود را با دقت انتخاب کنید و سعی کنید در آینده نیز آن ها را تغییر ندهید. زمانی که آدرس یک صفحه تغییر می کند، کاربران با صفحه 404 روبه رو می شوند. همین مسئله نه تنها کاربران را ناراضی می کند، بلکه رتبه شما در کلمات کلیدی مربوط به آن صفحه نیز از دست خواهد رفت.

با توضیحات دقیق، استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در عناوین و متون، و بهبود سرعت بارگذاری سایت با کاهش حجم تصاویر بسیار مهم است. تصاویر جواهرات و ساعت‌ها نه تنها باید منحصر به فرد باشد یلکه باید  با کیفیت بالا بارگذاری شوند . تولید محتوای قوی، مانند مقالات راهنمای انتخاب ساعت یا جواهرات، نقد و بررسی محصولات و معرفی برندها، می‌تواند به جذب ترافیک و افزایش فروش کمک کند. یکی از ویژگی‌های مهم سئو فروشگاه اینترنتی، تمرکز بر بهینه‌سازی صفحات محصولات و دسته‌بندی‌ها است. این صفحات باید به طور خاص برای کلمات کلیدی مرتبط با محصولات بهینه‌سازی شوند و محتوای جذاب و اطلاعات مفیدی در مورد محصولات ارائه دهند. همچنین، استفاده از نظرات مشتریان و نقدها به افزایش اعتماد کاربران و بهبود سئو کمک می‌کند.

– هر صفحه محصول باید شامل عنوان (Title Tag)، توضیحات متا (Meta Description)، و تگ‌های هدینگ (H1، H2 و غیره) بهینه‌شده باشد. از کلمات کلیدی اصلی در این قسمت‌ها استفاده کنید و توضیحات متای جذاب و خلاصه‌ای بنویسید که کاربران را ترغیب به کلیک کند. سئوی تجارت الکترونیک یا همان سئوی فروشگاهی می تواند بهترین راه برای انجام این کارها باشد. در این محتوا شما تمام موارد مربوط به سئو سایت به شما توضیح داده خواهد شد. متخصصان پرش مارکتینگ اینجاند تا در بهینه سازی وبسایت فروشگاهی شما به شما کنند.

شما می‌توانید از پیشنهادات موتور جستجوی بینگ هم به همین منظور استفاده کنید. اگر تا اینجا سایت‌تان از نظر هاست و قالب و دامنه مشکلی نداشت، واجد شرایط تدوین استراتژی هستید! از آنجایی که گوگل نمی تواند تصاویر را بخواند، برای دانستن اینکه تصویر چیست و شامل چه مواردی می شود، به alt text تکیه می کنند. و چنانچه از خدمات شما راضی نباشد، علاوه بر اینکه شما را معرفی نمی‌کند بلکه تبلیغات منفی برای شما انجام می‌دهد. در مرحله بعدی کیفیت محصولی است که شما در اختیار مشتری قرار می‌دهید.

مثلاً به‌جای کلمه کلیدی "کفش زنانه"، از عباراتی مثل "کفش زنانه راحتی برای پیاده‌روی" استفاده کنید. احتمالا شما به‌عنوان یک خریدار، بیش از این، زمان خود را در این سایت تلف نمی‌کنید و از آن خارج می‌شوید. همچنین ارزیابی موتورهای جستجوگر هم از سایت شما منفی خواهد بود و به رتبه‌های پایین‌تر نزول خواهید کرد. هر کدام از این کلمات جدید می‌توانند راه دست‌یابی به کلمات کلیدی جدیدتر باشند. همچنین برای تحقیق پیشرفته‌تر می‌توانید از ابزارهایی مثل گوگل کیوورد پلنر (keyword planner)، سمراش (semrush)، کیورد تولز (Keyword Tool) و کی دبلیو فایندر (KWFinder) استفاده کنید.

اما این موضوع به این معنا نیست که URL شما میتواند از 50 کاراکتر بیشتر شود. چرا که URL های طولانی باعث گیج شدن موتور جستجوی گوگل میشوند.در زیر یک نمونه URL نامناسب در صفحه محصول فروشگاه اینترنتی مشاهده میکنید. در سئو سایت فروشگاهی از کلمات کلیدی LSI به صورت زیر استفاده کنید. یکی از اشتباهات صاحبان وب سایت ها این است که وقتی به نتیجه مطلوب خود دست پیدا کردند سئو را رها می کنند. در حالی که شما باید به صورت دائم رتبه بندی، ترافیک، فروش، مشتریان، نرخ تبدیل و ... برای شرکت در این دوره نیاز است که با سئو آشنایی اولیه داشته باشید.

درست است که استفاده از کلمه کلیدی در نامک صفحه؛ موثر است اما هیچ نیازی به استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در نامک ها نیست. این عمل نه تنها آن را برای سئو بهینه‌تر نمی‌کند بلکه باعث می‌شود نامرتب و بهم ریخته به نظر آیند. صفحات مهم چه صفحاتی هستند؟ آن‌هایی که قبلا حداقل در یک کلمه کلیدی بین ۱۰ رتبه برتر گوگل قرار گرفته‌اند یا اینکه کلمات کلیدی مهمی را روی آن‌ها هدف‌گذاری کرده‌اید. بعد از پایان پروسه تحقیق کلمات کلیدی نوبت بهینه‌سازی محتوای صفحات است. در بخش فواید و کاربردها و سئوالات متداول درباره محصول هم به صورت دقیق تر و همرا با جرئیات درباره محصول توضیح دهید.

این تصاویر نه‌تنها محصولات شما را جذاب‌تر نشان می‌دهند، بلکه به بهبود سئو سایت و افزایش نرخ تبدیل نیز کمک می‌کنند و روی تجربه کاربر تاثیر مستقیم دارند. برای بهینه‌سازی تصاویر در سایت‌‌های فروشگاهی به این نکات باید توجه کنید. شروع کار بزرگ بدون داشتن استراتژی مناسب یا عدم آگاهی از نحوه پیاده‌سازی این استراتژی مساوی با شکست است. افتتاح یک سایت فروشگاه اینترنتی هم کاری بزرگ محسوب می‌شود که موفقیت آن بدون داشتن استراتژی و پیاده‌سازی درست، امکان‌پذیر نیست. اگر قصد دارید که یک فروشگاه اینترنتی با جذب ترافیک ارگانیک و نرخ تبدیل بالا داشته باشید، باید در وهله اول استراتژی سئو سایت فروشگاهی و انتخاب هاست را در دستور کار خود قرار دهید. در حالی که سئو به کلمات کلیدی متکی است، برای بالا بردن رتبه سایت شما به چیزی بیش از پاشیدن برخی کلمات کلیدی در محتوای سایت شما نیاز است.

همچنین، هزینه‌های مربوطه برای سایت‌هایی که طراحی آن‌ها بر عهده خود تیم پرش مارکتینگ است، با تخفیف بالا محاسبه خواهد شد. اما اگر میخواهید در جریان هزینه های حدودی سئو آنلاین شاپ ها قرار بگیرید، می‌توانید از جدول زیر کمک بگیرید. رویکرد وبسیما در چنین پروژه‌هایی ارائه خدمات از جنس تدوین استراتژی، مشاوره تخصصی و آموزش تیم داخلی شرکت است. بیاید تمام قسمت های این صفحه محصول بهینه شده را با هم بررسی کنیم. و هنگامی که شما معماری سایت عمیقی دارید این اعتبار تا به صفحه محصول شما برسد کاهش خواهد یافت.

سئو در مارکت پلیس‌ها نیازمند تمرکز بر جنبه‌های خاصی است، از جمله بهینه‌سازی برای الگوریتم‌های خاص هر پلتفرم و استفاده از داده‌های مشتریان برای بهبود تجربه خرید. با توجه به اینکه بسیاری از خریداران به مارکت پلیس‌ها مراجعه می‌کنند، بهینه‌سازی این فضا می‌تواند به افزایش ترافیک و فروش کمک شایانی کند. بهینه‌سازی محتوای صفحات محصولات با استفاده از توضیحات دقیق و جامع، و همچنین اضافه کردن کلمات کلیدی مرتبط در عناوین و متون، به بهبود رتبه سایت کمک می‌کند. ایجاد محتوای مفید و مرتبط مانند نقد و بررسی کتاب‌ها، معرفی نویسندگان، و محتوای آموزشی می‌تواند ترافیک سایت را افزایش دهد. یکی از اشتباهات رایج سئو می‌تواند این باشد که حین بهینه کردن سایت فروشگاهی، صرفا به صفحات محصول بسنده کرده و اصلا مقاله‌ای منتشر نکنید.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/